alles over vrije en openbron software

dinsdag 7 oktober 2008

Software Cd Interface

Ondertussen heb ik al heel wat werk gestoken in de interface voor de software CD's.
Ik ben begonnen met de CD te ontwerpen voor Windows gebruikers. Voor elke categorie wordt een aparte CD gemaakt, met een gelijke interface. De verschillende categorieën zijn:
Desktop Toepassingen - Educatie - Games - Beeldbewerking - Internet - Audio en Video - Nuttige Software
Ik gebruik de interface van de OSSWIN CD van Trinidad and Tobago Computer Society (TTCS), die ook OpenBron is. Deze valt onder een Creative Commons Licentie, waarin beschreven wordt dat ik hun interface mag gebruiken en bewerken, zolang ik hun naam vernoem, het werk niet commercieel gebruik, en het onder een zelfde licentie uitbreng. En dit zal allemaal in orde komen.
Ik zal hier zo snel mogelijk enkele schermafdrukken van de interface plaatsen, zodat er al een beeld kan gevormd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten