alles over vrije en openbron software

donderdag 9 oktober 2008

De vertalingen schieten op

Deze voormiddag heb ik nog verder gewerkt aan de vertalingen van bepaalde pagina's. De pagina's van de programma's Abiword en Grisbi zijn klaar, net als de verschillende pagina's in het menu "Over deze CD".
Nu moeten nog de pagina's van de programma's 7zip, Notepad++, PDF Creator, Sumatra PDF en Scribus gemaakt worden, en dan kan de CD met Office Toepassingen gebrand worden.
Als ik dan nog een boekje voor bij de CD kan ontwerpen (wat ik waarschijnlijk in Scribus zal doen) kan het zo de bibliotheekrekken in.

Zoals 2 posts eerder gezegd, is hulp bij het vertalen nog altijd welkom. Laat gerust iets achter in een reactie hier, of op mijn emailadres lennertholvoet[at]gmail[dot]com.

Ik zal blij zijn als deze eerste CD af is, dan heb ik toch al een product in handen.
En meer nog, een product over vrije software, volledig gemaak met vrije software die ook op de verschillende CD-roms zal staan [Notepad++ voor de code van de interface; de GIMP voor het bewerken van afbeeldingen, Scribus voor het maken van de booklets]

Ik hoop snel weer van mij te laten horen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten