alles over vrije en openbron software

donderdag 16 oktober 2008

CD booklet

Waar ik u deze middag vertelde dat u enkele dingen mocht bijbedenken, is dat bij deze al niet meer nodig. De booklets voor de CD zijn aangepast, en tonen nu ook de logo's voor de MacOSX en de GNU/Linux software.
Nu de links naar de installatie bestanden nog plaatsen op de CD, en ik zal eindelijk een volledig afgewerkt product in handen hebben.
U ziet hier:
De voorkant van het CD-doosje:

En de achterkant van het CD-doosje:

Hebt u hierover iets te zeggen, dan hou ik u vooral niet tegen.
Ik luister (of in dit geval, lees) graag al uw meningen over dit project.
[In reactie werden mij de SVG bestanden gevraagd. Kopieer het volgende naar uw adresbalk : Voor de voorkant: http://www.freewebs.com/openbron/SVGvoorkant.zip
& voor de achterkant : http://www.freewebs.com/openbron/SVGachterkant.zip ]

8 opmerkingen:

  1. stelt,
    ik heb de links naar de SVG versies erbij gezet in de post. Hopelijk zijn deze goed.
    Groeten Lennert Holvoet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je.

    Ik bedoelde eigenlijk gewoon de .svg bestanden direct in de pagina gebruikt.

    Trouwens, op een of andere manier (misschien vanwege het MIME-type) wordt de .zip niet ge-download, maar sturen de linkjes me weer naar de pagina zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de pagina werden geen SVG betanden gebruikt. Ik heb de covers gewoon vanuit scribus naar .png geƫxporteerd.
    Hetzelfde heb ik dan, na uw vraag, gedaan naar .svg, deze gezipt en gepost.
    Het is misschien heel erg duidelijk dat ik geen ervaring heb met SVG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals dit blog met SVG er in is waar ik op hoopte (probeer daar maar eens te zoomen).

    SVG is heel makkelijk, maar sommige software en services maken het onnodig moeilijk (misschien blogger.com ook).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou graag ke link volgen, maar ik krijg de volgende melding:
    "Het adres http://blog.codedread.org/ dat u probeerde te bereiken, is momenteel niet beschikbaar. Controleer of het webadres (de URL) goed is geschreven, probeer daarna de pagina te herladen."
    Jammer, want ik ben geĆÆnteresseerd in dit onderwerp...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het eerder genoemde blog is weer on-line op dit moment, tevens kun je de SVG link uit m'n 1e comment eens aanklikken aangezien je geinteresseerd bent in SVG.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb het gevonden, de blog die je bedoelde is niet http://blog.codedread.org/ maar http://blog.codedread.com/
    denk ik...
    En inderdaad, de afbeeldingen weergegeven als SVG zien er inderdaad veel beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen