alles over vrije en openbron software

dinsdag 30 september 2008

Vrije Software. Wat kan ik aanbieden??

Tijdens mijn zoektocht naar welke software aangeboden kan worden in de openbare bibliotheek botste ik op volgende lijsten, zowel voor Windows als voor MacOS.
Komt daar dan nog bij dat al deze software in 1 ISO-bestand zit (voor mac-gebruikers is dit een .dmg-bestand, wat ongeveer hetzelfde is).
Nu moet ik nog van al deze software de nederlandstalige versie zoeken, en zelf een ISO-bestand creƫren, met een even simpele en logische interface als bij de gevonden weblinks.
Als ik dus 3 ISO-bestanden weet te maken, voor GNU/Linux, MacOS & Windows, heb ik al een mooie collectie om aan te bieden aan de gebruikers.
Nog heel wat werk maar ik heb nu toch al een grote stap vooruit kunnen zetten.

1 opmerking:

  1. StrawGold -XXX- Live Chat Messenger Client v3.0
    -------------------------------------------------

    You can make private rooms, rooms with keyword protection,
    remove users from your room etc.. The program is only about 1,6mb in size, and also has and option
    to display the chat window in 'comic' mode, to read the chat conversation like reading a comic book. IThe communication of the program itself is done through a secured, encrypted connection ( SSL ).

    --

    http://xxx-chat-messenger.4-all.org/

    BeantwoordenVerwijderen